دسته‌ها
وبلاگ

شروعی عالی برای Warhammer 40K Space Marine 2

دیروز، اکانت رسمی Focus Entertainment در

این دنباله مورد انتظار همین چند روز پیش منتشر شد. بنابراین می توان حدس زد که سهم زیادی از این تعداد مربوط به پیش فروش بازی است. در مصاحبه ای در Gamescom با تیم ویلیتز، مدیر ارشد خلاقیت WCCFtech در Saber Interactive، او گفت: “ما به اینکه (بازی) در حال حاضر کجاست، افتخار می کنیم. ما از کار خود بسیار راضی هستیم، و همچنین افرادی که پیش نمایش را انجام داده اند. بازی در Gamescom نیز عالی است.”

“سرورها با ظرفیت کامل کار می کنند و ما سعی کرده ایم مطمئن شویم که همه مشکلات حل شده اند. همه چراغ ها سبز هستند و همه چیز خوب به نظر می رسد. Space Marine 2 سرگرم کننده و با کیفیت است، بنابراین، بله، من در مورد آن هیجان زده هستم. ولیتز در آن زمان اضافه کرد.

بازی Warhammer 40K Space Marine 2 برای فروشبازی Warhammer 40K Space Marine 2 برای فروشWarhammer 40K Space Marine 2 در مرحله اول موفقیت آمیز است

تاکنون نظرات کاربران در مورد این بازی تا حد زیادی مثبت بوده است. با این حال، منتقدان آن را یک بازی خوب با برخی ایرادات می دانند که مانع از بهتر شدن آن می شود. کریس ری، منتقد WCCFtech، در بررسی خود از بازی، امتیاز 7 از 10 را به بازی داد. او در نقد خود می نویسد:

در مجموع، اگرچه Warhammer 40K Space Marine 2 بازی خوبی است، اما دلیل اصلی آن مبارزات تکراری و محدودیت های عجیب و غریب در محیط بازی بود -جذاب جلوه های بصری که می تواند به شما انگیزه دهد که بازی را ادامه دهید در کل قسمت دوم بازی بدی نیست و دنباله ای ارزشمند برای یک بازی خوب است که خیلی زود تکرار خواهد شد اگرچه طرفداران اکشن و مبارزات شدید. می توانید برای مدت طولانی از آن لذت ببرید.

Space Marine 2 یک بازی تیراندازی سوم شخص و هک ‘n’ اسلش است که در ادامه نسخه 2014 امتیاز این بازی در Metacritic بر اساس 56 بررسی است. پلی استیشن 5، سری ایکس باکس

سازندگان قبلا نقشه راه این بازی را منتشر کرده اند. آنها قصد دارند برای مدت طولانی از این بازی پشتیبانی کنند. علاوه بر محتوای جدید، انتظار می‌رود این نمایش ویژگی‌های فنی جدیدی نیز به آن اضافه کند. مانند افزایش نرخ فریم توسط فناوری های NVIDIA DLSS3 و AMD FSR 3.

منبع: WCCFtech

منبع: https://par30games.net/270225/warhammer-40k-space-marine-2-sales/

دسته‌ها
وبلاگ

آخرین آهنگ به تعویق افتاد

استودیوی Jyamma Games رسما اعلام کرد که عرضه نسخه Xbox Enotria: The Last Song را تا تاریخ نامعلومی به تعویق انداخته است. ضمناً نسخه پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی این بازی در تاریخ قبلی خود یعنی 29 شهریور (29 شهریور) عرضه خواهد شد. همچنین تایید شده است که نسخه فیزیکی RPG بر اساس اسطوره های ایتالیایی «تا چند ماه دیگر» منتشر خواهد شد.

جیاما گیمز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «متاسفانه در حال حاضر، باید انتشار نسخه Xbox Enotria را به تعویق بیندازیم. ما درک می کنیم که این خبر چقدر برای جامعه ایکس باکس ناراحت کننده است. متأسفانه علیرغم تلاش و سخت کوشی تیممان، برای انتشار بازی خود در این پلتفرم با چالش هایی مواجه شدیم. این چالش ها و مشکلات در پورت بازی دلیل اصلی این تاخیر است. ما تأیید می کنیم که گرفتن این تصمیم برای ما بسیار دشوار بود.»

در ادامه این بیانیه آمده است: “ما از هر گونه ناامیدی که ممکن است برای شما ایجاد کرده باشد عذرخواهی می کنیم. همچنین از درک و شکیبایی شما عمیقاً تشکر می کنیم. به عنوان یک استودیوی مستقل، حمایت شما برای تیم ما همه چیز است. به همین دلیل ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به شما کمک کنیم. اینوتریا برای بازیکنان بیشتر.”

Enotria: The Last Song برای XboxEnotria: The Last Song برای Xboxانتشار Enotria: The Last Song Xbox به تعویق افتاد

سازنده در مورد انتشار بازی بر روی پلتفرم های دیگر نوشت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که بازی خود را در چند هفته دیگر در 19 سپتامبر بر روی PS5 و PC منتشر خواهیم کرد.” این نسخه دیجیتالی خواهد بود و تا چند ماه دیگر نسخه فیزیکی بازی برای پلی استیشن منتشر خواهد شد. Enotria اولین پروژه ما برای چندین سال بوده است و ما اشتیاق زیادی به آن کرده ایم. ما دیگر نمی توانیم صبر کنیم تا این اثر را تجربه کنیم و در داستان آن غرق شویم.»

در ابتدا گمان می رفت که تاخیر در عرضه ی ایکس باکس Enotria: The Last Song به دلیل سخت افزار ضعیف Series S باشد، اما مدیر عامل این استودیوی سازنده در مصاحبه با رسانه Insider Gaming دلیل دیگری را بیان کرد. تاخیر او توضیح می دهد که دلیل این امر ناتوانی آنها در باز ، صفحه بازی در فروشگاه مایکروسافت است.

این شخص می گوید که استودیوی او ماه ها با کارکنان پشتیبانی ایکس باکس در تماس بوده است. با این حال، آنها هنوز نتوانسته اند صفحه ای برای این کار در فروشگاه مایکروسافت ایجاد کنند. با این حال، او گمانه زنی ها مبنی بر اینکه بازی برای Xbox Series S بهینه نشده است را رد می کند. رئیس Jyamma Games تأیید می کند که Enotria به خوبی روی کنسول ضعیف تر مایکروسافت اجرا می شود.

منبع: گیماتسو

منبع: https://par30games.net/268970/enotria-the-last-song-xbox-edition-delayed/

دسته‌ها
وبلاگ

تاریخ انتشار بازی Age of Empires Mobile اعلام شد

تاریخ انتشار بازی Age of Empires Mobile به طور رسمی اعلام شد. این تغییر موبایل از سری بازی های معروف عصر امپراتوری ها در تاریخ 17 اکتبر سال جاری منتشر خواهد شد. این بازی بر روی پلتفرم های اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

اگرچه این بازی چندی پیش معرفی شد، اما تاریخ انتشار آن مشخص نیست. و حالا پس از انتظارات فراوان طرفداران، رسما اعلام شد که این بازی در پاییز 2024 عرضه خواهد شد.در این تاریخ Age of Empires Mobile به صورت جهانی عرضه می شود و هرکسی می تواند شروع به ساخت امپراطوری خود کند. نقشه راه حمایت از این بازی نیز توسط Level Infinite منتشر شده است و می دانیم که سازندگان برنامه های طولانی برای آن دارند.

نسخه دسترسی زودهنگام این بازی به زودی برای کاربران اندروید و iOS منتشر خواهد شد. ثبت نام برای این نسخه از قبل آغاز شده است. اگر از طرفداران این سریال هستید، به شما توصیه می کنیم برای بهره مندی از جوایز انحصاری آن ثبت نام کنید. البته پیش از این، نسخه Early Access به صورت مخفیانه در اختیار بازیکنان سه کشور فرانسه، فیلیپین و اندونزی قرار داشت. این بازی قبل از انتشار رسمی با نام هایی مانند Dawn of Kingdoms و Kingdoms Arise برای تست منتشر شد.

تاریخ انتشار Age of Empires Mobileتاریخ انتشار Age of Empires Mobile

Age of Empires در راه رسیدن به پلتفرم موبایل است

تایید شده است که گیم پلی این بازی شباهت زیادی به نسخه های PC و کنسولی دارد. در Age of Empires Mobile، شما وظیفه دارید امپراتوری خود را ایجاد و گسترش دهید. با ایجاد اتحاد با امپراتوری های دیگر و فتح سرزمین های جدید، می توانید ثروت و رفاه امپراتوری خود را افزایش دهید.

همانند سایر نسخه‌های سری Age of Empires، این بازی نیز تعدادی از مشهورترین فرماندهان تاریخ جهان را در خود دارد. حضور افرادی چون ژولیوس سزار، لئونیداس، داریوش کبیر، ژان آرک و… در این اثر قطعی شده است.

Age of Empires Mobile این پتانسیل را دارد که به یکی از بهترین بازی های استراتژیک در بازار بازی های موبایل تبدیل شود. چنین موفقیتی در صورتی حاصل می شود که سازندگان بتوانند مکانیک های مشخص شده برای نسخه PC را به خوبی روی پلتفرم موبایل پیاده کنند. با توجه به عمق گیم پلی در قسمت های اصلی این سری، بازیکنان همیشه تجربه واقعی رهبری یک امپراتوری را دارند.


تریلر Age of Empires Mobile

منبع: بازی های موبایل

منبع: https://par30games.net/266540/age-of-empires-mobile-release-date/

دسته‌ها
وبلاگ

ساخت Assassin’s Creed Shadows بدون ارتقاء موتور ممکن نبود

یکی از تولیدکنندگان بازی جدید Assassin’s Creed معتقد است که دلیل عدم تولید Assassin’s Creed قبلا در ژاپن به دلیل محدودیت های سخت افزاری بوده است. اما اکنون سازندگان به بهبود سخت افزار و ارتقاء موتور بازی Assassin’s Creed Shadows بسنده کرده اند.

یک بازی Assassin’s Creed که در ژاپن فئودالی می گذرد، مدت هاست به پایان رسیده است. اما به نظر می رسد که یوبی سافت بالاخره امسال این بازی را با نام Assassin’s Creed Shadows عرضه خواهد کرد. اما جالب است بدانید که دلیل زودتر تولید نشدن این بازی مشکلات سخت افزاری بوده است. سازندگان بر این باورند که به دلیل محدودیت های نسل آخر کنسول های بازی، نتوانسته اند چنین بازی ای را زودتر تولید کنند. در حال حاضر، تنها به دلیل پیشرفت هایی است که Assassin’s Creed بالاخره وارد ژاپن شده است.

کارل اونی، تهیه کننده این بازی در مصاحبه ای با GamesIndustry در این مورد بیشتر صحبت کرده است. او گفت که یوبی سافت در تمام این سال ها به دنبال زمان مناسب برای ساخت Assassin’s Creed در ژاپن بوده است. Oni توضیح می دهد که ارتقاء سخت افزاری نسل فعلی و موتور Anvil به روز شده به تیم توسعه اجازه می دهد تا دیدگاه خود را در بازی پیاده سازی کند. Assassin’s Creed Shadows در حال حاضر بر روی این موتور در حال توسعه است و به نظر می رسد که تاثیر مثبتی بر خلق صحنه داشته است.

موتور بازی Assassin's Creed Shadowsموتور بازی Assassin's Creed Shadowsارتقاء موتور Assassin’s Creed Shadows

وی افزود: «این کاری است که ما همیشه می خواستیم انجام دهیم، اما منتظر زمان مناسب بودیم. من مطمئن هستم که تیم های دیگر (در یوبی سافت) نیز به ساخت یک بازی ژاپنی Assassin’s Creed علاقه داشتند. با این حال، این فرصت برای ما پیش آمد. چون قبلا روی Assassin’s Creed Odyssey کار کرده ایم و تجربه لازم را داریم. اکنون زمان خوبی برای این به نظر می رسد.

اونی افزود: در حال حاضر سخت افزار لازم برای این کار و نسخه ارتقا یافته موتور خود را داریم. به همین دلیل است که می‌توانیم به دیدگاه‌های خود به طور کامل عمل کنیم. داشتن نور و سایه خوب برای ما مهم بود که البته نیاز به منابع زیادی دارد. همچنین چیزهایی مانند آب و هوای پویا برای ما بسیار مهم بود.»

قبلا تایید شده بود که این بازی از نظر اندازه شبیه به Assassin’s Creed Origins خواهد بود. این بدان معناست که نقشه بازی کمی کوچکتر از نسخه های قبلی مانند Valhalla و Odyssey است. از نظر تراکم و پیچیدگی جزئیات، Assassin’s Creed Shadows به نظر می رسد یک گام رو به جلو برای یوبی سافت باشد. این بازی در تاریخ 15 نوامبر (25 مرداد) برای پلی استیشن 5 سری ایکس باکس منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

منبع: https://par30games.net/265878/assassins-creed-shadows-updated-engine/