دسته‌ها
وبلاگ

Frostpunk 2: The Day After Tomorrow امتیازات و خلاصه بررسی

Frostpunk در سال 2018 وارد بازار شد و از همان ابتدا توانست دل گیمرهای PC و طرفداران بازی های استراتژیک را به دست آورد. ساختن یک شهر کاملا جدید پس از نابودی تمدن بشری، در میان برف، طوفان و چالش های مختلف آن، بسیار اعتیادآور و سرگرم کننده بود. استودیو ۱۱ بیت چندی پیش دومین بازی را معرفی کرد و سعی کرد غیرممکن ها را ممکن کند. این اثر بالاخره به مرحله انتشار رسید و در نمرات و نقدهای بازی Frostpunk 2 به جزئیات آن و نظرات رسانه های معتبر خارجی خواهیم پرداخت.

استودیوی 11 بیت برای شبیه سازی یک مدینه فاضله انسانی برای بازی فراست پانک 2 رفته است.شما در نقش یک رهبر ظاهر خواهید شد و باید سعی کنید از هر نظر شهر را مدیریت و گسترش دهید. تمدن بشری را از انحطاط نجات داده است، اما چالش های جدیدی را به وجود آورده است. ماهیت قدرت طلبی انسان ها همچنان وجود دارد و این بار برای اداره شهر باید با احزاب و دیدگاه های مختلف دست و پنجه نرم کرد. رویای ساختن یک مدینه فاضله در این بازی خیلی راحت به یک شهر ویران شده تبدیل می شود.

بررسی و نتایج Frostpunk 2بررسی و نتایج Frostpunk 2

نقد و بررسی بازی Frost Bank 2

گسترش Frostpunk کار آسانی نیست. استودیو 11 بیت مجبور شد بازی را از چند جهت گسترش دهد و به گفته منتقدان، به خوبی از پس این کار برآمد. Frostpunk 2 نمرات بسیار خوبی دریافت کرده است و در ادامه نگاهی به خلاصه بررسی این بازی خواهیم داشت.

PCGamer – امتیاز 8.5/10

Frostpunk 2 به عنوان یک بازی شهرسازی نسبت به نسخه اول افت کرده است و دلیل آن افزایش حجم و گسترش نقشه است. به عنوان یک بازی شبیه سازی جامعه، این بازی کار خود را به خوبی انجام می دهد. این بازی آنقدر شما را درگیر مسائل سیاسی و تصمیمات مهم اخلاقی می کند که کم کم شما را خسته می کند. گیم پلی بازی مانند یک گلوله برفی در حال سقوط است که کم کم به بهمن تبدیل می شود. حتی کوچکترین تصمیم ها و انتخاب هایی که می گیرید عواقب چشمگیر اما فاجعه باری دارد.

GamesRadar – امتیاز 9/10

خوب است که Frostpunk 2 در تمام عناصر بازی اول گسترش می یابد، اما این بار در مقیاس بزرگتر. شاهد یک کمپین داستانی فوق العاده با سیستم های پیچیده و عمیق هستیم که البته از سطح لذت کاسته نشد. افزودن بعد سیاسی و اختلاف احزاب به این اثر لایه چالشی و جذابی داد و در مجموع شاهد اثری رضایت بخش و خوش ساخت هستیم.

بررسی و نتایج Frostpunk 2بررسی و نتایج Frostpunk 2

IGN – رتبه 8/10

ایجاد چندین کلونی، تحقیق و دستیابی به فناوری های جدید و تصویب قوانین در فراست پانک 2 کاری دشوار و پیچیده است. هر تصمیمی که می گیرید با مخالفت فردی روبرو می شود که خیلی سریع از دست شما عصبانی می شود. فقط یک طوفان شدید می تواند اقتصاد شما را کاملا فلج کند. گسترش این دنباله به معنای از بین رفتن برخی از ایده های جالب و هیجان بازی اصلی بود. اگرچه اگر بازی اول را امتحان کرده باشید، چنین بازسازی باعث می شود که کار کند، اما احساس تکراری بودن آن را نخواهد داشت.

GameSpot – امتیاز 8/10

Frostpunk 2 جایگزینی برای بازی اول نیست. برعکس، مضامین انسانی و فطرت انسانی را به بهترین شکل نشان می دهد. این بازی چالش های مختلف شهرسازی را ارائه می دهد که در بازی اصلی به آن توجه نشده بود. 11 بیت استودیو تقریباً از همان مضامین پیروی می کند. در This War of Mine، آنها بازیکنان را مجبور به انتخاب اخلاقی کردند که همیشه نتایج مثبتی نداشت. در بازی جدید نیز از همین فلسفه استفاده شده است. پس از پانزده ساعت تلاش برای این کار، به این نتیجه رسیده ام که ساختن یک آرمانشهر غیرممکن است.

نقد و بررسی بازی Frost Bank 2نقد و بررسی بازی Frost Bank 2

نتایج بازی Frost Bank 2

پس از خواندن بخشی از بررسی Frostpunk 2، وقت آن است که نگاهی به نتایج بازی بیندازیم. این اثر استراتژیک شهرسازی نمره متوسط ​​85 را از متاکریتیک دریافت کرد.

کف دست شما – 90
خدا وسواس دارد – 90
بازیکن – 90
Windows Central – 90
بازی Rant – 90
بازی های رایانه ای – 90
BC Jemson-80
بازی های ویدیویی – 80

بازی Frost Bank 2بازی Frost Bank 2

منبع: https://par30games.net/271301/frostpunk-2-review-roundup/

دسته‌ها
وبلاگ

GTA 6 شامل بیش از 1300 رویداد و مرحله فرعی خواهد بود

رویدادهای جانبی یکی از ویژگی های مهم بازی های Rockstar است. این رویدادها حالت زیر صحنه بسیار کوتاهی دارند که بازیکن با کاوش در نقشه آن را پیدا می کند. با بررسی فایل های لو رفته برای بازی GTA 6 2022 مشخص شد که حدود 1368 رویداد جانبی برای این بازی طراحی شده است.

رویدادهای جانبی GTA 6 کاملاً متنوع خواهند بود. برخی از آنها تعاملی خواهند بود و می توان نتیجه رویداد را تغییر داد. آنها چند حالت غیر تعاملی دارند و شما از آنها عبور خواهید کرد. مجموعه ای از رویدادهای پویا طراحی شده اند که ممکن است برای چند دقیقه از آنها لذت ببرید. در نهایت، ممکن است با NPC ها مواجه شوید و برخی با شما تعامل داشته باشند یا از شما بخواهند چیزی بدهید. البته ماموریت های فرعی طراحی شده اند که ساختار متفاوتی با بقیه رویدادها دارند و من در بازی های دیگری مثل GTA IV آنها را امتحان کرده ام. .

اگر فکر می کنید سال 1368 رویدادها و مراحل فرعی چند است. لازم به ذکر است که تعداد رویدادها در Red Dead Redemption 2 در محدوده 400-500 بوده است. این عدد برای GTA V نیز حدود 150 رویداد بود. این نشان می دهد که ساعت ها محتوا برای بازی ششم برنامه ریزی شده است و بازیکنان می توانند زمان زیادی را به انجام ماموریت های جانبی و رویدادهای جالب علاوه بر ماموریت های اصلی اختصاص دهند.

رویداد و مرحله جانبی GTA 6رویداد و مرحله جانبی GTA 6

مراحل فرعی GTA 6

تعدادی از مراحل و رویدادهای فرعی GTA 6 نیز در کدهای اصلی یافت می شود. مثلا یکی از آنها مربوط به گروگانگیری است. ممکن است بتوان NPCها را گروگان گرفت. یکی از ماموریت ها مثلث برمودا نیز نامیده می شود و به نظر می رسد مربوط به زیردریایی باشد. یکی از رویدادها در مورد بشقاب پرنده ها خواهد بود که در GTA V نیز به آن اشاره شده بود. رویه های قاچاق مواد مخدر نیز طراحی شده است. در زیر می توانید نام این مراحل جانبی را مشاهده کنید:

  • مثلث برمودا – زیردریایی
  • خانه/قلم حیوانات بشقاب پرنده
  • گم شده در دریا
  • زیرمجموعه ها و بسته های دارویی
  • نبرد آتش بازی
  • آدم ربایی عفو بین الملل
  • SkunkApe
  • شکست پرتاب ، های فضایی SERA

لازم به ذکر است که این اطلاعات ممکن است کاملا نادرست باشد، به خصوص که منبع این فاش شدن اکانت توییتر GTA 6 Info است. توجه داشته باشید که این رویدادها از کد منبع بازی استخراج شده اند و قدمت این کد حداقل به دو سال قبل می رسد. GTA VI دائما در حال تغییر است و همه چیز می تواند تا زمانی که توسعه کامل شود تغییر کند. اگرچه به جرات می توان گفت که GTA 6 بیشترین تعداد مراحل فرعی را در بین آثار Rockstar Games خواهد داشت. نظر شما چیست؟ به دنبال چه رویدادها و فعالیت های جانبی هستید؟

منبع: https://par30games.net/270849/gta-6-world-events-leak/

دسته‌ها
وبلاگ

طرفداران به امتیاز متاکریتیک اهمیت زیادی می دهند

گویچی سودا که بیشتر با نام Suda51 شناخته می شود، در مصاحبه ای با خبرگزاری گیم ایندستری در مورد وسواس طرفداران بازی با امتیاز متاکریتیک صحبت کرد. او معتقد است که اهمیت دادن به امتیاز متاکریتیک تاثیر منفی بر ابتکار و نوآوری در بازی های جدید دارد.

گویچی سودا و شینجی میکامی در حال ساخت ریمستر Shadows of the Damned هستند و به زودی منتشر خواهد شد. آنها توسط بسیاری از رسانه های مختلف مصاحبه شده اند و اخیراً با صنعت بازی صحبت کرده اند. سودا در طول مصاحبه به اهمیت بیش از حد امتیازات متاکریتیک توسط طرفداران بازی های ویدیویی اشاره کرد. او معتقد است که چنین وسواسی باعث می شود که بازی سازان ریسک نکنند و به دنبال ایده ها و نوآوری های جدید نباشند.

سودا در این رابطه گفت: «همه به امتیازات متاکریتیک اهمیت زیادی می دهند، اگر می خواهید در متاکریتیک امتیاز بالایی کسب کنید، باید بازی خود را با استفاده از این فرمول بسازید فرمول، ممکن است شرکت های بزرگ چنین بازی هایی را انتخاب نکنند، اما این یکی از دلایلی است که «همه به آمار اهمیت می دهند».

امتیاز متاکریتیک برای سودا51امتیاز متاکریتیک برای سودا51

امتیاز متاکریتیک بسیار مهم است

خالق No More Heroes 3 ادامه داد: “شخصا امتیاز متاکریتیک برای من مهم نیست. این مورد هم پیگیری نشد. چیزی که برای من مهم است این است که بازی مورد نظر خود را به بازیکنان تحویل بدهم و آنها بازی ما را تجربه کنند.” ” شینجی میکامی در بخشی دیگر از این مصاحبه گفت که بازی‌های خاص زیادی وجود دارند که با این فرمول تجاری مناسب نیستند. طبیعتا این بازی ها به دلیل بودجه تبلیغاتی هنگفت بازی های سطح بالا مورد توجه قرار نگرفتند.

میکامی گفت: «بازی‌هایی که بیشترین تبلیغات و بازاریابی را دارند، آثاری هستند که باید برای اکثریت جذاب باشند.» بسیاری از بازی‌های جدید خود را خیلی جدی می‌گیرند. Grandfather and I Left the Video Game Format نیز از سانسور بازی انتقاد کردند و معتقدند که قوانین سانسور ژاپن باید تغییر کند.

امتیاز متاکریتیک آن در دو دهه گذشته اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. به عنوان مثال، عملکرد توسعه دهندگان Fallout New Vegas توسط Bethesda با استفاده از متاگیم اندازه گیری شد. حتی ناشران بازی قبل از عقد قرارداد با یک استودیو به نتایج بازی های قبلی توجه می کنند. این در حالی است که نمی توان یک اثر هنری یا یک بازی تعاملی را با عدد اندازه گیری کرد و این موضوع بر خلاقیت بازی سازان تاثیر منفی گذاشته است. نظر شما چیست؟ آیا متا بازی برای شما مهم است؟

منبع: VGC

منبع: https://par30games.net/270572/suda51-care-too-much-metacritic-scores/

دسته‌ها
وبلاگ

کنسول PS5 Pro به طور رسمی با قیمت 700 دلار معرفی شد

مارک سرنی، طراح پلی استیشن، کنترلر PS5 Pro را در جریان پخش زنده معرفی کرد. وی در ابتدای این مراسم دلیل ساخت چنین محصولی را نیاز بازیکنان به رزولوشن و فریم ریت بالاتر دانست. پلی استیشن 5 پرو در تاریخ 17 نوامبر با قیمت 700 دلار در سراسر جهان به فروش می رسد.

کنسول PS5 Pro دارای کارت گرافیک بزرگتر و قدرتمندتری است. در واقع قدرت پردازشی این کارت گرافیک 67 درصد بیشتر از مدل استاندارد است و سرعت VRAM نیز 28 درصد افزایش یافته است. این امر باعث شده تا رندر بازی ها 45 درصد سریعتر شود و شاهد گیم پلی روانتر با نرخ فریم بالاتر و جزئیات دقیق باشیم. سونی برخی از بازی های کلیدی، از جمله The Last of Us 2 و نحوه اجرای آنها را با وضوح 4K و 60 فریم در ثانیه بررسی کرد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم پلی استیشن 5 پرو ردیابی پیشرفته است. انعکاس نور بر روی اجسام دقت بیشتری خواهد داشت و کارت گرافیک قدرتمند این کنسول به ما اجازه ورود به فضای زیباتری را می دهد. در نهایت، فناوری گرافیکی پیشرفته با استفاده از هوش مصنوعی معرفی شده است. این فناوری مشابه DLSS با نام PSSR شناخته می شود و امکان افزایش نرخ فریم در بازی ها را فراهم می کند. علاوه بر این، وضوح تصویر و جزئیات افزایش یافته است.

کنترلر PS5 Proکنترلر PS5 Proقیمت کنسول PS5 Pro

در نهایت، ویژگی PS5 Pro Game Boost به شما این امکان را می دهد که بیش از 8500 بازی را در کنسول پلی استیشن 4 با نرخ فریم بالاتر تجربه کنید. در نتیجه اکثر بازی های پلی استیشن 4 را می توان با وضوح و گرافیک بهتر تجربه کرد. این ویژگی مشابه فناوری بهینه سازی نرخ فریم است که مایکروسافت برای بازی های نسل قبل ارائه کرده بود. سونی بالاخره کیت توسعه را در اختیار ناشران و استودیوها قرار داد و به زودی به روزرسانی های ویژه بازی های مهمی مانند Alan Wake 2 و Assassin’s Creed Shadows را منتشر خواهد کرد. گیمرها می توانند بازی ها را با آخرین وضوح و نرخ فریم تجربه کنند.

ظاهر کنترلر پلی استیشن 5 پرو مشابه طراحی های لو رفته است. سه خط سیاه در وسط دیده می شود. اخباری در مورد این تغییر در این نسخه وجود دارد. اگر می خواهید از یک دیسک استفاده کنید، باید یک درایو نوری جداگانه با قیمت هشتاد دلار تهیه کنید. دسته PS5 چیزی را در مدل Pro تغییر نداده است. مهمتر از همه، هیچ پایه عمودی در داخل جعبه وجود ندارد. اگر می خواهید کنسول را به صورت عمودی قرار دهید، باید یک پایه جداگانه خریداری کنید.

حافظه کنسول PS5 Pro به 2 ترابایت ارتقا یافته است. این باعث شد تا سونی مدل پرو را با قیمت 700 دلار بفروشد. اگر تبلت و پایه عمودی می خواهید، باید حدود هشتصد دلار هزینه کنید. قیمت PS5 Pro باعث تعجب گیمرها شد و بسیاری از تصمیم اخیر سونی انتقاد کردند. نظر شما چیست؟ آیا این کنسول پیشرفته با این قیمت به صرفه است؟


تبلیغ کنسول PS5 Pro

منبع: PS Blog

منبع: https://par30games.net/269967/ps5-pro-sony-specs-announcement/

دسته‌ها
وبلاگ

Dr.Direspect به دنیای پخش زنده بازگشت: من هیچ کار غیرقانونی انجام ندادم

پخش کننده محبوب و جنجالی Dr.Disrespect پس از ممنوعیت دائمی توییچ و اعتراف به ارسال پیام های نامناسب به یک خردسال، پخش جریانی را از سر گرفت. پخش کننده آمریکایی همه این اتهامات را رد کرد و اعتراف کرد که از طریق سیستم پیام رسانی توییچ پیام های ، صریح ارسال نکرده است، در حالی که کارمند سابق را که مکالماتش را فاش کرده بود به عنوان “موش کثیف” توصیف کرد.

دکتر بی احترامی در اولین پخش خود پس از وقایع جنجالی، تقریباً بیست دقیقه به این اتهامات پرداخت. او گفت که اگرچه در سال 2017 برای یک نوجوان پیام فرستاده است، اما هیچ قصدی پشت آن پیام ها نبوده است. او گفت که صحبت هایش کاملا دوستانه و عادی بوده و گاهی صحبت های غیرعادی رد و بدل می شود. اما اتفاق دیگری نیفتاد.

استریمر ادامه داد که توافقی با توییچ و شرکای آن در این زمینه وجود داشت و این موضوع در نهایت حل شد تا اینکه یکی از کارمندان سابق دلیل ممنوعیت Dr.Direspect را فاش کرد. وی ادامه داد که یوتیوب قابلیت کسب درآمد را از حساب خود حذف کرده است، اما او در تاریخ 25 سپتامبر مجدداً درخواست فعال سازی می کند و پخش و کسب درآمد از این پلتفرم ویدیویی را از سر می گیرد.

نظرات Gaybeam بیشتر شد و شخصی که دلیل اخراج خود از توییچ را فاش کرد به میدان آمد. او کارمند سابق را موش کثیف توصیف کرد و گفت که پرونده او به طور قانونی حل و فصل شده است. افشاگری در مورد چت های دکتر بی احترامی پرونده او را زنده کرد و شرکای مانند یوتیوب و حتی استودیوی بازی خود او در کار با او تجدید نظر کردند.

جریان دکتر بی احترامیجریان دکتر بی احترامیبازگشت دکتر بی احترامی است

این استریمر جنجالی بار دیگر ارسال هرگونه پیام ، صریح را تکذیب کرد و گفت که با طرفداران خود در تماس است، با آنها صحبت می کند و برای آنها پیام ارسال می کند. او چنین انجمنی را نامناسب نمی داند و معتقد است که رسانه ها بدون تحقیق و دلیل اتهامات تندی علیه او وارد کرده اند. وی گفت: به نظر می رسد خبرنگارانی که به سرعت شروع به توئیت کردند، آیا در هنگام ارسال پیام به کم سن بودن این شخص توجه کرده اند یا خیر؟ “

به نظر می رسد منظور دکتر بی احترامی تفاوت بین سن قانونی و سن رضایت یا سن قانونی برای رابطه ، است. سن قانونی در ایالات متحده معمولاً 18 سال و در برخی ایالت ها 19 یا 21 سال است. سن رضایت ، در اکثر ایالات 16 سال و در برخی 17 سال است. دکتر بی‌احترامی آن را «باور نکردنی» خواند که توییچ قبل از مسدود ، حساب کاربری خود هیچ بررسی لازم را انجام نداد.

او در نهایت تمام اتهامات مربوط به ملاقات در Twitch Con را رد کرد و گفت که هرگز شخصاً با این شخص ملاقات نکرده است. در نهایت، اعتقاد بر این است که توییچ می خواست دکتر را اخراج کند. بی احترامی کرد و دنبال بهانه بود.

منبع: PCGAMER

منبع: https://par30games.net/269505/dr-disrespect-returns/

دسته‌ها
وبلاگ

Hideaki Itsuno کارگردان Devil May Cry کپکام را ، کرد

Hideaki Itsuno کارگردان سری Dragon’s Dogma و Devil May Cry پس از سی سال کپکام را ، می کند. این کارگردان مشهور با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی X از پایان همکاری با کپکام در پایان مرداد ماه خبر داد. با این حال او به کار خود در صنعت بازی ادامه خواهد داد و به زودی کار روی یک بازی جدید را در استودیو دیگری آغاز خواهد کرد.

Itsuno در مورد اینکه در آینده به کجا می رود صحبت نکرده است، اما او در مورد ساخت بازی های جدید در یک “محیط جدید” هیجان زده است. او نوشت که امیدوار است «بازی‌های سرگرم‌کننده و زیبا» را ارائه دهد که نسبت به کارهای قبلی‌اش خاطره‌انگیزتر باشد. دلیل جدایی این کارگردان مشهور مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که او نیز مانند اکثر حرفه ای های بازی های ویدیویی، استودیوی خود را تاسیس کرده یا بخواهد در یک شرکت بزرگ کار کند.

Hideaki Itsuno در سال 1994 توسط Capcom استخدام شد. او چندین بازی را کارگردانی کرد، برای اولین بار او تیم را برای Devil May Cry 3 رهبری کرد. سپس Dragon’s Dogma را ساخت و کارگردانی کرد و توانست طرفداران زیادی را به این IP جدید جذب کند. در سال‌های اخیر، او دوئل من کرای 5 و همچنین فیلم Dragon’s Dogma 2 را کارگردانی کرده است که هر دو موفقیت تجاری بودند.

Devil May Cry به کارگردانی Hideaki ItsunoDevil May Cry به کارگردانی Hideaki Itsunoکارگردان Devil May Cry کپکام را ، می کند

جدایی از کپکام بدون شک خبر بزرگی برای مدیران این شرکت نخواهد بود. اگرچه Itsuno نوشته است که به حمایت از بازی ها و شخصیت های این شرکت ادامه خواهد داد، اما غیبت او به شدت احساس خواهد شد. Capcom باید به دنبال یک کارگردان جدید باشد و آن شخص باید به میراث فرنچایز آشنا باشد. بسیاری بر این باورند که شرکت ژاپنی کپکام در سال های اخیر روند رو به رشدی را به خود دیده و با احیای سری های قدیمی، بازگشته است.

کار بر روی پروژه بعدی Itsuno قرار است در ماه سپتامبر آغاز شود. این احتمال وجود دارد که او یک استودیوی شخصی راه اندازی کند. بسیاری از کارگردانان مشهور ژاپنی در چند سال گذشته استودیوهایی تاسیس کرده اند. هیدئو کوجیما محبوب بود و ریسک بزرگ او نتیجه داد. باید دید ماجراجویی جدید کارگردان Dragon’s Dogma و Devil May Cry چگونه خواهد بود و مهمتر از آن چه کسی زمام این فرنچایزهای محبوب را به دست خواهد گرفت.

منبع: گیماتسو

منبع: https://par30games.net/268667/hideaki-itsuno-leaves-capcom-after-30-years/

دسته‌ها
وبلاگ

خلاصه بررسی و رتبه بندی جنگ ستارگان: جالب اما ساده

زمانی که اعلام شد یک بازی جنگ ستارگان توسط یوبی سافت در حال ساخت است، در ابتدا عده ای خوشحال شدند، اما عده کمی بودند که فرمول تکراری بازی های این شرکت را به یاد آوردند. بازی های جهان باز این کمپانی فرانسوی برای خیلی ها غیر قابل تحمل شده است. سازندگان بازی جدید جنگ ستارگان به ما یادآوری کردند که این تجارت به سمت دیگری خواهد رفت. در این خلاصه امتیاز و نقد Star Wars Outlaws، نظرات رسانه ها را بررسی خواهیم کرد و خواهیم دید که آیا این بازی می تواند منتقدان را راضی کند یا خیر.

Star Wars: Outlaws اولین بازی جهان باز این مجموعه است. دنیای بزرگ و وسیع برای بازیکنان در دسترس است تا هر طور که می خواهند آن را کشف کنند. شما می توانید با سفینه های فضایی به سیارات دیگر سفر کنید و برخلاف استارفیلد، فقط با یک سری صفحه نمایش های بارگیری مواجه نمی شوید. اما آیا سازندگان توانسته اند یک بازی اکشن ماجراجویی بسازند و طرفداران سرسخت این مجموعه را راضی کنند؟ به نظر می رسد پاسخ به این سوال «نه» باشد.

رتبه بندی و بررسی های Star Wars Outlawsرتبه بندی ها و بررسی های Star Wars Outlawsنقد و بررسی بازی Star Wars Outlaws

تعدادی از رسانه ها و منتقدان بازی سرگرم کننده Star Wars Outlaws را تحسین کردند. با این حال، منتقدان تندتر ترجیح دادند اثر را پاره کنند و از ساختار تئاتری تکراری و همچنین سیستم‌های مخفی کاری ضعیف آن انتقاد کنند. در نهایت، طرفداران جنگ ستارگان از این اثر لذت خواهند برد، اما نمی تواند آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

GamesRadar – امتیاز 3.5/5

Star Wars Outlaws یک بازی بسیار سرگرم کننده جنگ ستارگان است که از سیستم های مخفی کاری ضعیف و طراحی ماموریت خسته کننده رنج می برد. Massey Entertainment می‌تواند حس فضا و مکان را به شیوه‌ای خارق‌العاده منتقل کند و همان احساس سه‌گانه اصلی را تکرار کند، اما با پیشرفت شما این تجربه ضربه می‌زند. اگر تا به حال آرزو کرده اید که در یک کهکشان بسیار دور تبدیل به یک شیاد شوید، Outlaws حرف های زیادی برای گفتن دارد. من بازی‌های زیادی را در این سری تجربه کرده‌ام، اما Outlaws همان بازی‌ای است که واقعاً برای اولین بار احساس قدم گذاشتن به دنیای جنگ ستارگان را به شما منتقل می‌کند.

بازی های کامپیوتری – امتیاز 73/100

Star Wars Outlaws تمام جوانب مثبت و منفی بازی های جهان باز را در دل خود دارد. بین ماموریت های اصلی و فرعی اتفاقات زیادی می افتد و محتوای زیادی طراحی می شود، اما در عین حال سفر از یک نقطه به نقطه دیگر خسته کننده می شود. یک ساعت از جنگیدن با امپراتوری لذت می برم و ساعتی دیگر از اینکه چرا باید این کار خسته کننده را انجام دهم شاکی هستم. ای کاش Outlaws با فرصت های جنگی و مخفی کاری ریسک بیشتری می کرد، اما ایفای نقش به عنوان یک جنگجو در فضا بسیار سرگرم کننده بود. این یکی از جاه‌طلبانه‌ترین عناوین یوبی‌سافت در سال‌های اخیر است، اما سعی نمی‌کند هیچ شانسی را بپذیرد.

نقد و بررسی بازی Star Wars Outlawsنقد و بررسی بازی Star Wars OutlawsIGN – امتیاز 7/10

تمام ایده های Star Wars Outlaws قبلا در سایر بازی های اکشن ماجراجویی جهان باز استفاده شده است و چیز جدیدی پیدا نخواهید کرد. به طور کلی ایده های مختلف در کنار هم قرار می گیرند و گاهی اوقات رابطه خوبی با هم دارند و لحظات جالبی را می بینیم. استفاده از شخصیت همراه کمی به شخصیت محبوب بازی عمق بخشیده و در عین حال توانایی های مهمی را برای او فراهم می کند. با این حال، اگر به مشکلات فنی اصلی بازی توجه نمی شد، این شخصیت از تکرار نبردها و مخفی کاری دست برنداشت. به طور کلی، Outlaws یک بازی ماجراجویی سرگرم کننده بین کهکشانی با سیستم مخفی کاری ساده، مبارزات تکراری و باگ های فراوان است.

Eurogamer – رتبه 2/5

Star Wars Outlaws ترکیبی از بازی‌های دیگر است، اما بسیار ضعیف‌تر. نه سیستم مخفی کاری Batman Arkham را دارد، نه گیم پلی روشمند و دقیق Dishonored را دارد، نه سیستم کشتن سریع Assassin’s Creed را دارد و نه جذابیت و کاریزمای Uncharted را دارد. . این بازی سعی دارد داستانی را روایت کند که بارها و بارها با حساسیت و شخصیت های بهتر گفته شده و در نهایت سال ها از دیگر آثار عقب مانده است.

رتبه بندی و بررسی های Star Wars Outlawsرتبه بندی ها و بررسی های Star Wars Outlawsنتایج بازی Star Wars Outlaws

همانطور که در بخش نقد و بررسی Star Wars Outlaws خواندید، ما با رفتاری روبرو هستیم که نباید خیلی قابل پیش بینی باشد. با این حال، این بازی همچنان می تواند طرفداران جنگ ستارگان را سرگرم کند. در مجموع، این اکشن امتیاز متوسط ​​78 را در متاکریتیک دریافت کرد و بازی نتوانست انتظارات را برآورده کند.

Voxel – 88
مجله CGM – 85
خرابکار – 85
خدا وسواس دارد – 85
دکسرتو – 80
PlayStation Lifestyle – 80
VG247 – 80
ایکس باکس خالص – 80
Windows Central – 80
واشنگتن پست – 75
بازیکن – 70

بازی Star Wars Outlawsبازی Star Wars Outlaws

منبع: https://par30games.net/268074/star-wars-outlaws-review-roundup/

دسته‌ها
وبلاگ

Stone of Madness توسط سازندگان Blasphemous برای شما آورده شده است

استودیوی Game Kitchen که به خاطر ساخت سری بازی Blasphemous معروف است، بازی جدید خود را در Gamescom معرفی کرد. The Stone of Madness یک بازی استراتژیک تاکتیکی بلادرنگ است که با کارهای قبلی این استودیو مستقل با تفاوت های قابل توجهی متمایز است.

یک بازی جدید Game Kitchen در سال 2020 منتشر شد، اما اطلاعاتی در مورد آن وجود ندارد. Tripwire، ناشر بازی، جزئیات این اثر متفاوت را اعلام کرد. Stone of Madness در یک صومعه اسپانیایی در قرن هجدهم واقع شده است. در این صومعه بیمارستان و زندان برای محاکمه متهمان وجود دارد. این بازی بر روی پنج زندانی از سیستم قضایی وحشیانه تفتیش عقاید اسپانیا تمرکز دارد. این زندانیان باید راهی برای فرار از این مکان تاریک پیدا کنند.

فرار از زندان دولتی کار آسانی نیست. با این حال، اگنس، لئونارا، ادواردو، آملیا و آلفردو برای فرار از مجازات اعدام دست به هر کاری می زنند. بازیکنان می توانند هر پنج شخصیت را کنترل کنند و از توانایی های ویژه آنها استفاده کنند. به عنوان مثال، یک شخصیت می تواند نگهبانان را سرگرم کند، شخص دیگر می تواند از کلمات جادویی استفاده کند، شخص دیگر می تواند به طور مخفیانه سربازان را بکشد و شخص دیگر می تواند ارواح شیطانی را کنترل کند.

بازی سنگ جنونبازی سنگ جنونویژگی های بازی Madness Stone

بازیکنان برای فرار از زندان در یک صومعه اسپانیایی باید آیتم ها را ترکیب کنند و سرنخ های مختلفی پیدا کنند. البته زندانبانان افراد بسیار قوی و سرسختی هستند و هرگز نباید از برنامه های شما باخبر شوند. نکته قابل توجه رسیدگی به سلامت روان شخصیت ها است. هر شخصیت از فوبیا و یک سری آسیب ها رنج می برد. اگر بیش از حد از توانایی های شخصیت استفاده کند، عقلانیت خود را از دست می دهد و خشن می شود. این به هر بازیکن اجازه می دهد تا سنگ جنون را به روش منحصر به فرد خود تجربه کند.

استودیو Game Kitchen مانند همیشه توجه ویژه ای به فرهنگ اسپانیایی داشته است. برای مثال جلد 2 از اساطیر و فرهنگ اسپانیا الهام گرفته شده است. جزئیات منتشر شده نشان می دهد که Stone of Madness تنها یک نقشه دارد و بازیکنان در طول زمان تمام قسمت های آن را کشف خواهند کرد. در این میان جلوه های بصری بازی از نقاشی های فرانسیسکو گویا الهام گرفته شده است و این اثر هنری بسیار جذاب به ما تقدیم می شود.

کار جدید Game Kitchen شباهت هایی با اثر اخیر جاش سایر، Pentiment دارد. این کارگردان مشهور به این اثر تاکتیکی جدید واکنش نشان داد و آن را شگفت انگیز توصیف کرد. اگر به آثار Game Kitchen علاقه دارید، به دنبال Stone of Madness باشید که در اوایل سال 2025 برای رایانه های شخصی عرضه می شود.

منبع: گیماتسو

منبع: https://par30games.net/267588/blasphemous-stone-of-madness-real-time-tactics-game/

دسته‌ها
وبلاگ

The Witcher 3 را به صورت رایگان امتحان کنید

سونی رسما بازی های آگوست 2024 را برای پلی استیشن پلاس معرفی کرد. مشترکین این سرویس آنلاین می توانند بسیاری از بازی های مهم از جمله The Witcher 3 را بدون نیاز به خرید یا پرداخت، دانلود و امتحان کنند.

هر ماه یک سری بازی جدید به کاتالوگ خدمات و همچنین بازی ها اضافه می شود. طبیعتا بازی های مختلفی از این سرویس مشترک جدا شده است. این سرویس از نظر ماهیت شبیه به Game Pass شده است، اما بازی جدیدی در زمان عرضه به ندرت در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس قرار می گیرد. اگر جزو مشترکین این سرویس هستید، بازی های جذابی در راه است که می توانید ماه ها از آن ها لذت ببرید.

داغ ترین بازی آگوست 2024 در پلی استیشن پلاس بدون شک The Witcher 3 است. نسخه کامل این بازی برای کاربران پلی استیشن 4 و 5 در دسترس است. اگر یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی چند سال گذشته را امتحان نکرده اید، این فرصت خوبی است تا Geralt و داستان جذاب او را بررسی کنید. Wild Hearts، یکی از فلاپ های الکترونیک آرتز، در این ماه به پلی استیشن پلاس اضافه خواهد شد. اگر می خواهید ببینید این اکشن شبیه به Monster Hunter چگونه به نظر می رسد، اکنون وقت آن است. به لیست کلی بازی های پلی استیشن پلاس برای آگوست 2024 در زیر نگاهی بیندازید:

جایزه آگوست پلی استیشن پلاس و بازی های ممتاز

  1. The Witcher 3: Wild Hunt | پلی استیشن 4، پلی استیشن 5
  2. Wild Hearts Standard Edition | PS5
  3. بره پرستی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5
  4. سواری 5 | PS5
  5. Watch Dogs 2 | پلی استیشن 4
  6. Sword Art Online: Application Lyrics | پلی استیشن 4
  7. شمشیر هنر آنلاین: آخرین خاطره | پلی استیشن 4، پلی استیشن 5
  8. شمشیر هنر آنلاین: گلوله مرگبار | پلی استیشن 4
  9. Sword Art Online: Realizing the Hollow | پلی استیشن 4
  10. ناروتو به بوروتو: مهاجم شینوبی | پلی استیشن 4

پلی استیشن پلاس اوت 2024پلی استیشن پلاس اوت 2024بازی های پلی استیشن پلاس آگوست 2024

برخی از بازی های کنسول های کلاسیک مانند پلی استیشن 1 و 2 در این ماه به پلاس اضافه خواهند شد. یکی از این بازی ها البته به هدست PS VR2 مرتبط است. در همین حال، Sword Art Online فقط از طریق بازی آنلاین و ابری در دسترس است. لازم به ذکر است که سونی هنوز موفق به ارائه شبیه ساز برای کنسول پلی استیشن 3 نشده است و بازی های این کنسول را نمی توان به صورت آفلاین در پلی استیشن 5 تجربه کرد.قرار است کاتالوگ عناوین PS3 در اختیار بازیکنان نسل جدید قرار گیرد. .

لیست بازی های کلاسیک و واقعیت مجازی

  1. شبیه ساز تعطیلات | PSVR2
  2. تقسیم کننده زمان | پلی استیشن 4، پلی استیشن 5
  3. Time Splitters 2 | پلی استیشن 4، پلی استیشن 5
  4. TimeSplitters: Future Perfect | پلی استیشن 4، پلی استیشن 5
  5. شمشیر هنر آنلاین: آهنگ گمشده

بازی های ذکر شده فقط برای مشترکین پریمیوم و خدمات اضافی در نظر گرفته شده است. اگر فقط اشتراک اولیه را خریداری کنید، سه بازی رایگان دریافت خواهید کرد. Lego Star Wars The Skywalker Saga و Five Nights at Freddy’s Security Breach برترین بازی‌های این ماه هستند. لازم به ذکر است که تا دوم شهریور فرصت دارید تا این بازی ها را به حساب کاربری خود اضافه کنید. در نتیجه، بهتر است همین حالا کنسول را روشن کنید و به صفحه این عناوین مراجعه کنید.

نظر شما درباره بازی های پلی استیشن پلاس اوت 2024 چیست؟ کدام یک را دانلود و بازی می کنید؟

منبع: VGC

منبع: https://par30games.net/266202/august-2024-playstation-plus-games/

دسته‌ها
وبلاگ

گرالت در The Witcher 4 ظاهر خواهد شد

مدت هاست می دانیم که بازی جدید Witcher بر روی مدرسه دیگری تمرکز خواهد کرد و خبری از Ciri و Geralt نخواهد بود. شخصیت اصلی The Witcher 4 قرار است یک جادوگر از مدرسه سیاهگوش باشد. سه گانه جدیدی بر اساس این شخصیت شکل خواهد گرفت. داگ کاکل، صداپیشه گرالت، در مصاحبه ای با کانال یوتیوب Fall Damage، خبر مهمی برای طرفداران داشت. او می گوید گرالت در بازی است، اما نه آنطور که طرفداران انتظار دارند.

داگ کاکل در مصاحبه ای با Fall Damage گفت: “در حال حاضر نمی توانم چیزی بگویم. آنچه می دانیم این است که گرالت بخشی از بازی خواهد بود. ما نمی دانیم که بازی چقدر متمرکز خواهد بود.” در مورد گرالت و این بار روی او تمرکز نمی کنیم. ما نمی دانیم که شخصیت کیست.”

کاکیل به سرعت از خود عقب نشینی کرد و گفت که فیلمنامه مسابقه را دریافت نکرده است و این صحبت ها فقط یک حدس و گمان است: “من هیچ فیلمنامه ای ندیده ام و اگر می دیدم به شما نمی گفتم.” در نتیجه ممکن است دروغ بگویم یا حقیقت را بگویم.” او با این جمله سعی کرد به نوعی طرفداران را گیج کند و نشان دهد که هیچ شناختی از بازی جدید ندارد. واضح است که توسعه The Witcher 4 قرار نیست به زودی به پایان می رسد، زیرا تاریخچه پروژه سی دی نشان داده است که بهتر است به آنها زمان کافی بدهید.

Geralt the Witcher 4 The Witcher 4Geralt the Witcher 4 The Witcher 4حضور گرالت در ویچر 4؟

طرفداران ویچر در Reddit به نظرات صداپیشه گرالت واکنش نشان دادند. آنها می گویند ممکن است این نظر اشتباه باشد و نمی توان در مورد یک بازی آشکارا صحبت کرد. احتمال عدم حضور داگ کاکل در تولید بازی جدید وجود دارد. در این میان برخی نوشتند که دیدار دوباره با گرالت جالب است و می خواهند دوباره او را ملاقات کنند. کتاب کمیک جدید ویچر نشان داد که گرالت با وجود اینکه در توسان بازنشسته شده است، از مشکلات خود دست بر نمی دارد.

نظریه های مختلفی در مورد The Witcher 4 وجود دارد. پروژه سی دی ممکن است به بازیکنان اجازه ایجاد یک شخصیت اصلی را بدهد. بنابراین مردم می توانند ویچر خود را بسازند و داستان شخصیت دیگری را دنبال نکنند. با این حال سی دی پراجکت به داستان گویی سینمایی علاقه دارد و رویکرد آنها به بازی های نقش آفرینی با دیگران متفاوت است. CD Projekt سخت در حال کار روی توسعه قسمت دوم The Witcher 3 است و به نظر می رسد که آنها از اشتباهات قبلی خود درس گرفته اند و می خواهند یک اثر بی نقص را منتشر کنند.

نظر شما چیست؟ آیا گرالت واقعا در The Witcher 4 ظاهر خواهد شد؟

منبع: https://par30games.net/265448/geralt-witcher-4-voice-acter/