به گفته یکی از اعضای سابق استودیو The Coalition، Gears of War 6 با عناوین قبلی خود فاصله زیادی داشت. قبل از توقف این پروژه، سازندگان تصمیم گرفتند مجموعه را از سیاره اصلی به فضا منتقل کنند. چیزی که بالاخره با تغییراتی در تیم سازنده و شروع ساخت پیش درآمد به جای دنباله، فعلا کنار گذاشته شد.
سری Gears of War در کنار Halo همیشه یکی از داغترین انحصاریهای Xbox بوده است. قسمت اول آن توسط Epic Games در سال 2006 برای کنسول Xbox 360 ساخته و منتشر شده است. این عنوان در سال ۲۰۱۹ برای ایکس باکس وان منتشر شد و با استقبال خوبی روبرو شد. با این حال، طرفداران در طول این سال ها سردرگم بوده اند که چرا VI زودتر معرفی و منتشر نشده است.
مدتی پیش مشخص شد که استودیوی توسعه تولید دنباله آن را متوقف کرده و در حال ساخت پیش درآمدی به نام Gears of War: E-Day است. بازی قبل از Gears of War 1 اتفاق می افتد و دو شخصیت قدیمی این سری به نام های Marcus و Dom را گرد هم می آورد. این موضوع نه تنها طرفداران جدید، بلکه طرفداران قدیمی سری را نیز برای بازی جدید هیجان زده کرد. اما به وضوح ایجاد یک پیش درآمد به جای دنباله، برنامه اصلی اتحاد نبود.
Gears of War 6، این بار در یک سیاره جدید
راد فرگوسن، رئیس سابق اتحاد، در صحبت با پادکست Opened، در مورد ماهیت نسخه ششم صحبت کرد. او گفت در این قسمت قرار بود بازیکنان سیاره سرا را ، کنند و به فضا بروند. او می گوید برنامه این بود که شخصیت های بازی با استفاده از فناوری های فضایی UIR به سیاره ای جدید سفر کنند و با خطرات جدید کهکشان روبرو شوند. طبیعتاً Gears of War 6 قرار نبود به بازیکن اجازه سفر بین سیارات مختلف را بدهد. در عوض، سازندگان می خواستند برای بازیکنان تنوع ایجاد کنند و آنها را در موقعیت های جدیدی قرار دهند.
با این حال، فرگوسن می گوید از دیدن مسیری که ائتلاف در پیش گرفته تعجب کرده است. منظور او این است که تولید قسمت ششم را متوقف کند و در عوض یک پیش درآمد برای کل مجموعه بسازد. فرگوسن در ادامه اضافه کرد که نمیداند آیا ایدههایش در Gears of War 6 مورد استفاده قرار خواهند گرفت یا خیر. 2025.
منبع: کمیک بوک
منبع: https://par30games.net/285771/gears-of-war-6-players-space-changes/