دسته‌ها
وبلاگ

ساخت Assassin’s Creed Shadows بدون ارتقاء موتور ممکن نبود

یکی از تولیدکنندگان بازی جدید Assassin’s Creed معتقد است که دلیل عدم تولید Assassin’s Creed قبلا در ژاپن به دلیل محدودیت های سخت افزاری بوده است. اما اکنون سازندگان به بهبود سخت افزار و ارتقاء موتور بازی Assassin’s Creed Shadows بسنده کرده اند.

یک بازی Assassin’s Creed که در ژاپن فئودالی می گذرد، مدت هاست به پایان رسیده است. اما به نظر می رسد که یوبی سافت بالاخره امسال این بازی را با نام Assassin’s Creed Shadows عرضه خواهد کرد. اما جالب است بدانید که دلیل زودتر تولید نشدن این بازی مشکلات سخت افزاری بوده است. سازندگان بر این باورند که به دلیل محدودیت های نسل آخر کنسول های بازی، نتوانسته اند چنین بازی ای را زودتر تولید کنند. در حال حاضر، تنها به دلیل پیشرفت هایی است که Assassin’s Creed بالاخره وارد ژاپن شده است.

کارل اونی، تهیه کننده این بازی در مصاحبه ای با GamesIndustry در این مورد بیشتر صحبت کرده است. او گفت که یوبی سافت در تمام این سال ها به دنبال زمان مناسب برای ساخت Assassin’s Creed در ژاپن بوده است. Oni توضیح می دهد که ارتقاء سخت افزاری نسل فعلی و موتور Anvil به روز شده به تیم توسعه اجازه می دهد تا دیدگاه خود را در بازی پیاده سازی کند. Assassin’s Creed Shadows در حال حاضر بر روی این موتور در حال توسعه است و به نظر می رسد که تاثیر مثبتی بر خلق صحنه داشته است.

موتور بازی Assassin's Creed Shadowsموتور بازی Assassin's Creed Shadowsارتقاء موتور Assassin’s Creed Shadows

وی افزود: «این کاری است که ما همیشه می خواستیم انجام دهیم، اما منتظر زمان مناسب بودیم. من مطمئن هستم که تیم های دیگر (در یوبی سافت) نیز به ساخت یک بازی ژاپنی Assassin’s Creed علاقه داشتند. با این حال، این فرصت برای ما پیش آمد. چون قبلا روی Assassin’s Creed Odyssey کار کرده ایم و تجربه لازم را داریم. اکنون زمان خوبی برای این به نظر می رسد.

  ۱۰۴+شعار"طلایی"تبلیغاتی صنعت گردشگری ساجیتال | gamepanjom

اونی افزود: در حال حاضر سخت افزار لازم برای این کار و نسخه ارتقا یافته موتور خود را داریم. به همین دلیل است که می‌توانیم به دیدگاه‌های خود به طور کامل عمل کنیم. داشتن نور و سایه خوب برای ما مهم بود که البته نیاز به منابع زیادی دارد. همچنین چیزهایی مانند آب و هوای پویا برای ما بسیار مهم بود.»

قبلا تایید شده بود که این بازی از نظر اندازه شبیه به Assassin’s Creed Origins خواهد بود. این بدان معناست که نقشه بازی کمی کوچکتر از نسخه های قبلی مانند Valhalla و Odyssey است. از نظر تراکم و پیچیدگی جزئیات، Assassin’s Creed Shadows به نظر می رسد یک گام رو به جلو برای یوبی سافت باشد. این بازی در تاریخ 15 نوامبر (25 مرداد) برای پلی استیشن 5 سری ایکس باکس منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

منبع: https://par30games.net/265878/assassins-creed-shadows-updated-engine/